Košík  

Nákupní košík je prázdny

0 Kč Doručení
0 Kč K úhradě

Košík Objednávka

Všechno zboží  je expedováno do 3-5 pracovních dnů pokud je skladem. Pokud zboží skladem není, budeme Vás o této skutečnosti co nejdříve informovat a případně Vám nabídneme možnou alternativu.

Česká republika (ČR)


Doprava zdarma od 2.000kč.

 

Obchodní balík České pošty - dobírka-  150 Kč 

Obchodní balík České pošty - převodem-  130 Kč 

- zásilka je doručována běžně následující pracovní den po odeslání a v případě nezastižení adresáta je uložena na poště 7 kalendářních dní. V době vánoc bohužel doručení občas trvá déle.

 

PPL - Soukromá adresa - dobírka - 130 Kč

PPL - Soukromá adresa - převodem - 105 Kč

 - zásilka je doručována následující pracovní den po odeslání, telefonicky budete v průběhu dne kontaktováni přepravcem. Ve vybraných lokalitách je možno zásilku doručovat i ve večerních hodinách tj. od 17:00 do 21:00 - seznam lokalit najdete ZDE. Pokud jste v dané lokalitě a máte zájem o večerní doručení, napište tento požadavek do poznámky k objednávce, nebo nás co nejdříve kontaktujte, po odeslání již nelze změnu provést

- Zásilkovna -  výdej zásilky v síti poboček Z-Point ČR -69 Kč

- zásilky budou doručeny do finálního výdejního místa do druhého dneO možnosti vyzvednutí zásilky informujeme adresáty zásilky SMS a e-mailem ZDARMA.
Adresát zásilky obdrží do e-mailu a SMS číslo objednávky a heslo, na základě čehož mu bude zásilka vydána zásilka je adresátovi předána, získává od nás potvrzení o vydání zásilky, v případě dobírky vybíráme doběrečnou částku.
 Stav zásilky můžete kontrolovat 24h online prostřednictvím "Track & Trace" na stránkách www.zasilkovna.cz

 

Slovensko (SK)

Obchodní balík České pošty - převodem- 200 Kč 

Zásilkovna -  výdej zásilky v síti poboček Z-Point SK - 105Kč

- Na dobírku zboží na Slovensko nezasíláme. Pro zaslání zboží na Slovensko, je vyžadována platba předem převodem na náš účet. 

 Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím je vždy pojištěna a obsahuje daňový doklad. Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození s dopravcem, který je povinen nahradit tuto škodu dodavateli a prodávající je následně povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím.